Glad Gladare Gladast





Hur glad kan man egentligen bli över ett ben?

Hejsansvejsan! Idag fich jag äntligen en praktikplats!! Så skönt. Jag ska ringa dit imorgon och fråga när och vart jag ska va. Det blir då alltså en vecka istället för tre... 
Idag fortsatte jag att slipa, spackla och fick även foga. Tanken var att jag skulle börja måla på måndag men då är jag somsagt inte där och imorgon är vi lediga. Det är nu bara en vecka kvar innan vi börjar med alla teoretiska ämnerna igen, jag har nästan glömt bort allt som skolan egentligen hör till som läxor och prov hahaha.
 


Kommentarer
josephine

BLOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Svar: Aråååå bror :)
Ida

2013-12-23 @ 19:35:15
URL: http://jossssephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meegapixlar.blogg.se

En bild säger mer än tusen ord..

RSS 2.0