Lill lördag

Heej idag är det onsdag vilket betyder Lill lördag. Då tycker jag och Josephine att man ska få ta det lite extra lugnt under dagen, och det var precis va vi gjorde haha. Vi gjorde typ ingenting på praktiken, varje gång vi var klara med en grej satt vi typ bara och prata och lyssna på musik heheeh såå cooozy! 

Men på fredag är vi iallafall lediga lagom  nice assååå och då åker jag och pappa upp till Mora för att kolla en grymt rolig innebandy match i min gamla hemma hall, såååå många minnen!! Men vi kommer iallafall hem sent på natten och på lördag morgon har jag match hahahah men får sova i bilen så det löser sig :D 



Bilder från när jag och Anton gick nere vid vattnet, myyyyspys! Man bara måste älska vädret! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meegapixlar.blogg.se

En bild säger mer än tusen ord..

RSS 2.0