Sooorrryy

Heej haha ber om ursäkt för den urusla uppdateringen men jag skyller på praktiken hehe. Vi har haft praktik i en vecka nu och vi har typ slutat tidigast halv fyra varje dag förutom i fredags. Så jag kommer hem äter, åker på träning kommer hem äter och sover typ hahah asså man blir ju så sjukt trött när man kommer hem så man orkar typ inget annat. Men annars är praktiken väldigt rolig haha tiden går fort och det är alltid galet kul att vara med Josephine :D 

Nu är jag precis hemkommen från veckans fysträning och jag kan nog garantera en rejäl träningsverk imorgon :D 






Kommentarer
Josephine😊

Så himla fina tänder 😄
Kul på praktik ✋

2014-03-10 @ 20:09:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

meegapixlar.blogg.se

En bild säger mer än tusen ord..

RSS 2.0